Χτυπάνε το δημόσιο σχολείο: Στην Ολομέλεια για 3ήμερη συζήτηση το νομοσχέδιο Κεραμέως

Ένα ακόμη αντι-εκπαιδευτικό νομοσχέδιο φέρνει η κυβέρνηση και η υπ. Παιδείας Νίκης Κεραμέως από τη Δευτέρα 26/7 στην Ολομέλεια της Βουλής – Η συζήτηση θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 28/7 οπότε και το νομοσχέδιο θα τεθεί προς ψήφιση.

Σήμερα 26/7 στις 18.30 το απόγευμα θα ξεκινήσει στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση επί του σχεδίου νόμου που το υπ. Παιδείας βάφτισε, πιστό στην παράδοση των ευφημισμών της κυβέρνησης Μητσοτάκης, ως «αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις». Η συζήτηση θα κορυφωθεί την Τετάρτη 28/7 οπότε και το νομοσχέδιο θα τεθεί προς ψήφιση, κυριολεκτικά στο «παρά 5’» πριν τη θερινή διακοπή των εργασιών του Κοινοβουλίου .

Εισηγητές θα είναι ο Γεώργιος Κωτσός από τη Νέα Δημοκρατία και ο Νικόλαος Φίλης από τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.

Τα πυρά από τον ΣΥΡΙΖΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ έχει ασκήσει έντονη κριτική στο νομοσχέδιο της Νίκης Κεραμέως, η οποία μετά την επίθεση στο Πανεπιστήμιο (με το νόμο, πλέον, που φέρνει την πανεπιστημιακή αστυνομία) και τον περιορισμό της πρόσβασης στα ΑΕΙ (όπως φάνηκε περίτρανα τις τελευταίες μέρες, με την ίδια να παραδέχεται ότι τουλάχιστον 9.500(!), 25.000 στην πραγματικότητα, μαθητές θα μείνουν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης), τώρα χτυπά το δημόσιο σχολείο.

Ενδεικτικά, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στις Επιτροπές της Βουλής, ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Ν. Φίλης, είχε ταχθεί κατηγορηματικά ενάντια στη ρύθμιση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι «την χρησιμοποιεί ως εργαλείο στιγματισμού του εκπαιδευτικού και εντάσσεται σε ένα τιμωρητικό μοντέλο με απειλές για απόλυση και μείωση μισθού εναντίων των εκπαιδευτικών που θα την αρνηθούν».

«Έχουμε ανάγκη από ένα αυτόνομο, δημοκρατικό, ποιοτικό σχολείο. Η κυβέρνηση αντ’ αυτού, αναβιώνει ξεπερασμένες αναχρονιστικές πρακτικές χωρίς να έχει προηγηθεί ένας ουσιαστικός διάλογος», ανέφερε τότε ο κ. Φίλης και συμπλήρωσε: «Ξαναφέρνετε τον διευθυντή αφέντη του σχολείου, καθιερώνετε την αξιολόγηση ως εργαλείο στιγματισμού των εκπαιδευτικών, δημιουργείτε δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών, επιβάλλετε ένα χρεωκοπημένο μοντέλο με απειλές και φόβο. Το νομοσχέδιο δεν διορθώνει αλλά αποδιαρθρώνει, διαλύει τη δημοκρατική λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης, εισάγει οιονεί την ιδιωτική εκπαίδευση».