Λάσπη και τυμβωρυχία αντί απαντήσεων από τον «αδιάβαστο» Χρυσοχοΐδη (βίντεο)

Θράσος, ύβρεις, αλλά και μια χυδαία απόπειρα συμψηφισμού των προφανών ευθυνών του για τη διαχείριση των συνεπειών της κακοκαιρίας με την πυρκαγιά στο Μάτι περιείχε η συνέντευξη του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου. ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Χρυσοχοΐδης βρίσκεται σε πανικό και το δείχνει

Σχολιάζοντας την ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ στην οποία του καταλογίζουν ότι το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας έγινε προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα του παραχωρησιούχου, ο Μ. Χρυσοχοΐδης έφτασε στο σημείο να κάνει λόγο για «γελοίο ισχυρισμό», ενώ δεν δίστασε να επιδοθεί στη χυδαία τακτική της τυμβωρυχίας.

Συγκεκριμένα, ο Μ. Χρυσοχοΐδης είπε πως ο ισχυρισμός των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ που κατέθεσαν τη συγκεκριμένη ερώτηση είναι «έωλος, ψευδής και γελοίος πολιτικά», ενώ πρόσθεσε πως έγινε κατόπιν εισηγήσεων των αρμόδιων υπηρεσιών. Επιπλέον, δεν δίστασε να πει, συγκρίνοντας τα… ασύγκριτα, δηλαδή την πυρκαγιά του Ματιού με τη «Μήδεια» που ήταν γνωστό ότι θα συμβεί τουλάχιστον 10μέρες νωρίτερα και άρα, υποτίθεται, ο κρατικός μηχανισμός είχε προετοιμαστεί, πως ο ίδιος είχε ως μέριμνα τις ανθρώπινες ζωές.

Ο κ. Χρυσοχοϊδης ισχυρίστηκε ακόμα πως τα έκανε όλα καλά, ενώ έφτασε στο σημείο να πει, ούτε λίγο ούτε πολύ, πως οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ δεν δικαιούνται να ομιλούν καθώς «έκαψαν 100 ανθρώπους στο Μάτι».

Δείτε το βίντεο:

ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Χρυσοχοΐδης βρίσκεται σε πανικό και το δείχνει

«Ο κ. Χρυσοχοΐδης βρίσκεται σε πανικό και το δείχνει. Δεν του φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ., αλλά η πρωτόγνωρη ανικανότητα του ιδίου και της κυβέρνησης, που οδήγησε 250.000 οικογένειες να μείνουν δίχως ρεύμα, που χώρισε για δυο ημέρες την Ελλάδα στα δυο, αφού έκλεισε την Εθνική Οδό, που άφησε χιλιάδες εργαζόμενους να περιμένουν μάταια το τρένο για τη δουλειά τους, αφού έκλεισε τον ΗΣΑΠ», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ σε ανακοίνωσή του και επισημαίνει:.

«Αφού λοιπόν δεν αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει μια συγνώμη για όλα αυτά, επιλέγει το δρόμο της χυδαιότητας.

Να του θυμίσουμε λοιπόν ότι ο Γενικός του Γραμματέας σήμερα, ο κος Τσουβάλας, ήταν επικεφαλής της αστυνομίας στο Μάτι.

Αυτός δηλαδή που είχε την επιτελική ευθύνη για την απόφαση διακοπής της κυκλοφορίας στη κεντρική αρτηρία και την παράκαμψη σε στενούς αδιέξοδους δρόμους που οδήγησε σε τραγωδία.

Και για αυτό ακριβώς αποπέμφθηκε τις επόμενες μέρες από τον Αλέξη Τσίπρα, αλλά αναβαθμίστηκε ένα χρόνο αργότερα από τη κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Αλλά η χυδαιότητα του κου Χρυσοχοΐδη δεν μας ξαφνιάζει. Όσο πιο καταγέλαστοι θα γίνονται στον ελληνικό λαό με την ανικανότητά τους, τόσο πιο χυδαίοι θα γίνονται στα κανάλια».

Τα οχτώ ερωτήματα για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού από την κυβέρνηση, που έθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ

«Εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων η απόφαση για το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών Λαμίας» είναι ο χαρακτηριστικός τίτλος της ερώτησης που απευθύνουν στους αρμόδιους υπουργούς 46 βουλευτές ττης αξιωματικής αντιπολίτευσης

Στην ερώτηση προς τους Υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη που κατέθεσαν, οι 46 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία με πρωτοβουλία του βουλευτή Α’ Αθήνας Νίκου Φίλη,  αιτούνται να λάβουν γνώση για αίτημα ή/και επιστολή της εταιρείας προς τα αρμόδια υπουργεία.

Οι βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επισημαίνουν:

–          Σύμφωνα με δημοσιεύματα, πρόστιμο ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ γλίτωσε ο ιδιώτης διαχειριστής της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας από το προληπτικό κλείσιμο του δρόμου, με απόφαση του Μ. Χρυσοχοΐδη.

–          Η σχετική πρόβλεψη υπάρχει στον νόμο 4663/20 που ψηφίστηκε πριν ακριβώς ένα χρόνο και προβλέπει πρόστιμο, εφόσον η κυκλοφορία διακοπεί συνεπεία δυσμενών καιρικών φαινομένων για πάνω από μία ώρα.

–          Δηλαδή, ο ιδιώτης έχει υποχρέωση να κρατά τον δρόμο ανοιχτό, κάτι που σημαίνει ενεργοποίηση ενός μηχανισμού του εθνικού οδικού δικτύου, που στην προκειμένη περίπτωση είναι μέρος του δικτύου των ευρωπαϊκών αυτοκινητοδρόμων, για την ασφάλεια των ανθρώπων και των οχημάτων.

–          Μάλιστα, ο υπουργός ΠΡΟ ΠΟ κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, ο οποίος πήρε την απόφαση για το κλείσιμο της εθνικής οδού,  δήλωσε προκλητικά: «Δεν έγινε κάτι, αν κλείσει ο δρόμος για μερικές ώρες».

–          Έτσι με απόφαση του κράτους, απαλλάχθηκε ο ιδιώτης επιχειρηματίας απ’ την υποχρέωση να πράξει όσα προβλέπονται από την σύμβαση παραχώρησης και γλυτώνει ένα πολύ σοβαρό ποσό.

–          Επιπλέον γεννώνται ερωτήματα για το ενδεχόμενο να προκύψει αξίωση αποζημίωσης του παραχωρησιούχου λόγω της μείωσης των εσόδων, επειδή με απόφαση του κράτους έκλεισε ο δρόμος.

Ερωτώνται οι  Υπουργοί:

1. Γιατί, ενώ ήταν γνωστές εκ των προτέρων οι καιρικές συνθήκες, δεν ελήφθησαν εγκαίρως μέτρα ώστε να παραμείνει ανοιχτή η Εθνική Οδός;

2. Διατηρούν οι ιδιώτες που εκμεταλλεύονται τις Εθνικές Οδούς, τα κατάλληλα τεχνικά μέσα για τον εκχιονισμό καθώς και το ανάλογο προσωπικό;

3. Ποια κρατικά όργανα κρίνουν ότι πρέπει να παρασχεθεί βοήθεια του κράτους προς την ιδιωτική εταιρία και πώς αποζημιώνει ο ιδιώτης το δημόσιο για τα μηχανήματα και το προσωπικό που διαθέτει;

4. Γνωρίζουν ότι με αυτή την απαράδεκτη απόφαση, πέραν του ότι κόπηκε στα δύο η Ελλάδα, πράγμα απαράδεκτο για σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, ο ιδιώτης επωφελήθηκε τουλάχιστον 1 εκ.  ευρώ, όσο η ρήτρα που θα έπρεπε βάσει νόμου να καταβάλλει αν δεν διατηρούσε ανοιχτή την κυκλοφορία;

5. Τίθεται ζήτημα καταβολής αποζημίωσης στον παραχωρησιούχο για τυχόν μείωση εσόδων από την απόφαση κρατικού οργάνου για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού; Αν ναι, από ποιον καταβάλλεται η αποζημίωση;

6. Γιατί με απόφαση του υπουργού ΠΡΟ ΠΟ έκλεισε η Εθνική Οδός Αθηνών -Λαμίας, ενώ η εταιρία εκμετάλλευσης όφειλε να την κρατά ανοιχτή, τουλάχιστον στο ένα ρεύμα ανόδου και καθόδου; Υπήρχε έγγραφο αίτημα της εταιρίας;

7. Πως θα αποζημιωθούν οι πολίτες που υπέστησαν ζημία από την προκείμενη απόφαση;

8. Αντιλαμβάνονται, ότι τέτοιες αποφάσεις με έντονη την οσμή της χαριστικής εξυπηρέτησης ιδιωτικών συμφερόντων δημιουργούν εύλογα ερωτήματα για τα κίνητρα του ενεχομένου υπουργού, αλλά και της κυβέρνησης συνολικά;

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν επιπλέον από τους Υπουργούς να καταθέσουν κάθε τυχόν αίτημα ή/και επιστολή της εταιρείας προς τα αρμόδια υπουργεία.